speaker-info

dr Ewa Łabno-Falęcka

Head of Corporate Communication and External Affairs, Mercedes-Benz Manufacturing Poland

Z wykształcenia filolożka, doktorat na Uniwersytecie w Tybindze. Ma doświadczenie w sektorze nauki  (pracowała naukowo m.in. na UJ w Krakowie i Uniwersytecie w Tybindze), dyplomacji (w latach 1993-1999 była radcą do spraw kultury w ambasadzie RP w Bonn/Niemcy) i motoryzacji – od 2000 roku w Grupie Daimler AG w Polsce (Mercedes-Benz Polska i Mercedes-Benz Manufacturing Poland ).

Laureatka wielu nagród branżowych, m.in. Golden Arrow, PRotony, „Osobowość Marketingu Roku: Thinking outside of the Box” (MediaRun); dwukrotnie nominowana do European Excellence Award (za działania „Stacja Mercedes”  oraz „Szczepan Twardoch – czy Mercedes oszalał?”); redaktor naczelna nagradzanego wielokrotnie kwartalnika „Magazyn Mercedes-Benz”. Nagroda Specjakna „Businesswomen of the Year 2016” w Konkursie Pisanym Szminką; odznaczona orderem „Za Zasługi dla Transportu RP” (odznaka resortowa Ministra Infrastruktury ).

Ma żyłkę społecznikowską: współzałożycielka i pierwsza prezeska Stowarzyszenia Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego (2006-2010)> Kolekcjonuje sztukę, współzałożycielka i pierwsza prezeska Towarzystwa Przyjaciół Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (2008-2012); członkini Rady Programowej Kongresu Kobiet.

Prelekcje